بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

ساعت بازی بلژیک و روسیه| شیاطین وارد می‌شوند!

  • کد خبر: ۷۰۲۳۲
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
ساعت بازی بلژیک و روسیه| شیاطین وارد می‌شوند!
بلژیک در حالی در گام اول امشب به مصاف روسیه می‌رود که وضعیت دی‌بروینه و هازارد هنوز آنچنان شفاف و مشخص نیست.
به گزارش شهرآرانیوز؛ شانزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو۲۰۲۰) از دیروز شروع شد تا دوباره هیجان به قاره سبز بازگردد. این رقابت‌ها قرار بود سال گذشته برگزار شود، اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. مسابقات جام ملت‌های اروپا در ۶گروه چهارتیمی برگزار می‌شود. تیم‌های اول و دوم هر گروه به علاوه ۴تیم برتر سوم راهی مرحله بعد خواهند شد. گروه دوم این مسابقات می‌تواند از جذابیت‌های خاصی برخوردار باشد. زیرا تیم مدعی بلژیک در این گروه قرار دارد. تیم‌های بلژیک، روسیه، دانمارک و فنلاند در گروه دوم مسابقات جام ملت‌های اروپا قرار گرفته‌اند.


شیاطین سرخ رودرروی تزار‌ها

حساس‌ترین بازی این گروه را ۲ تیم بلژیک و روسیه از ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهند کرد. شیاطین سرخ اروپا با هدایت روبرتو مارتینز در مسابقات جام‌جهانی۲۰۱۸ روسیه با شکست مقابل فرانسه، قهرمان جهان، از صعود به فینال بازماندند و درنهایت مقام سوم مسابقات را کسب کردند. بلژیک در جدیدترین رنکینگ جهانی که فیفا اعلام کرده است، در رده اول قرار دارد و باز هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود. روملو لوکاکو، ستاره تیم اینتر که در این فصل عنوان قهرمانی مسابقات سری‌آ ایتالیا را با این تیم کسب کرد، یکی از امید‌های گل‌زنی بلژیک در یورو خواهد بود.
 
از طرفی کوین دی‌بروینه، هافبک خلاق تیم منچسترسیتی که از نگاه اتحادیه بازیکنان لیگ انگلیس به‌عنوان بهترین بازیکن لیگ جزیره در این فصل انتخاب شد، در بازی اول بلژیک مقابل روسیه غایب خواهد بود. ادن هازارد، بازیکن رئال‌مادرید هم دچار مصدومیت است و شاید به بازی مقابل روسیه نرسد. تیبو کورتوا دروازه‌بان مطمئنی برای بلژیک محسوب می‌شود، اما این تیم پس از خداحافظی کمپانی، در خط دفاعی چندان قدرتمند نیست و شاید تنها نقطه ضعف شاگردان مارتینز در همین خط باشد. این همه در حالی است که بلژیکی‌ها امسال عنوان مسن‌ترین تیم مسابقات را هم به خود اختصاص داده اند و به نظر می‌رسد باتوجه به بالارفتن این میانگین سنی، شیاطین سرخ کارچندان راحتی در این دوره از بازی‌ها نخواهد داشت.
 
در آن سوی میدان، روس‌ها قرار دارند. تزار‌های اروپا تقریبا از زمان جام‌جهانی یک ترکیب ثابت داشته‌اند و هماهنگی خوبی در زمین دارند. ماریو فرناندز بدون‌شک ستاره این تیم در این جام خواهد بود. او را لوسیوی نسل جدید می‌نامند. فرناندز ۳۰سال دارد و از زمان قرارگرفتن در پست مدافع‌راست، پیشرفتی بی‌نظیر داشته است. او که متولد برزیل است، از سال۲۰۱۷ و پس از تحسین‌های فراوان بابت عملکردش، تابعیت روسی را قبول کرد؛ هرچند هنوز مشکل زبان دارد!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->